Yagmuryagmur Osenaaaa çok silik var gözüküyor canım çok yeni bi kaç gün sonra gidip kan ver daha iyi olur
Limonzeytin Osenaaaa Çatlatma iğnesinim etkisi 12 gün bile sürebiliyor bi kaç gün daha bekleyp kan verin zaten adet zamanına denk gelmş olur. Aşılamadan 15 gün snra kanda çıkar varsa hayrlısı olsn
Esraliiii Osenaaaa Google hızlı resim yazın fotoyu oraya yükleyin en altta çıkan linki buraya yapistirin
bebisimveannesi Osenaaaa google ye gir ordan img yukle yaz ilk sayfaya tikla oraya resim yukleyip baglantiyi kopyala buraya yapistir
Guzellerbebek Osenaaaa gebesin nnet benimde ilk.hamileligimde boyle cikdi daha cok erken ama kanda tak cikmaz bi.kac gun sonra git
Sibellkocc Osenaaaa Gebelik var çok yeni daha kan tahlili verebilirsin daha iyi belli olur için rahatlar en azından
aleynakpnrr Osenaaaa bence pozitif yoksa hiçbir şey çıkmıyor varsa ve yeniyse çok az da belli olsa çıkıyor. Yeni bir gebelik zannımca
Osenaaaa aleynakpnrr çatlatma iğnesi üzerinden gecti zaman emin degilim etkisi gittimi gitmedim ama inşallah pozitifdir 2 senedir bu anı bekliyorum
aleynakpnrr Osenaaaa ayy hadi inşallah ya şimdi namaz kılmaya kalkıyorum senin için dua edeceğim adın neydi