Deletedmom434 hayır cnm alakası yok özel yda devlet hangi hstaneyw gidiyosan ğimıayne olmak için öfeme yaptığın yere analık hakkından yararlanmak isitorum diyosun onlar işlemi yapıyo ama hiç bi şekilde ne senn nede eşinin sigortası olmicak doğuma kadar sigortalı yararlanıyosun ( ama sadce kadın doğum bölümü için geçerli diğerleri sigortasız yararlanıyosun ) doğumdan sonra otomatik iptal oluyo