Elifyilmaz benim şuan SGK yok ve özelde muayene oluyorum. Analık hakkından yararlanıyorum ve bunun için de hiç bir şey yapmadım. Gelir testi de gerçekten geliri olmayan olursa genel sağlık sigortası yapıyorlar devlet bedava yapıyor. Bedava yararlanamayacagimiz için gelir testi falan yaptırmadığı çünkü gelirimiz var Allah'a şükür. Onun yerine genel sağlık sigortası yapılıyor SGK'dan 60 kusur TL'ye. Onu da zaten gebeyim diye yaptirmadim. Umarım açıklayıcı olmuştur