cicekcikiz ilk 14 haftayı atlatın sonrasında kolaylaşıyor inşallah. Bulantıların olduğu zamanlar bana da hamilelik hiç çekilmez gelmişti. Zaten bebek belirginleşmeye başlayınca(5 aylık civarı) sana karşı herkesin tavrı değişecek merak etme 😊 pozitif kalmaya çalışın bebeğiniz için güçlü olun. Bol bol meyve götürün işe elma gibi. Bulantılarımı en çok o kesmişti benim.