cicekcikiz biraz riskli bi gebelik geçirdiğim için başından beri hep raporluyum ve evdeyim..çalışma hayatını inanılmaz özledim..hareketsiz olmak, evde her gününün birbirine benzemesi çok kötü..bi de tüm gün evde olunca sürekli kendini dinliyosun, gebelik zaten endişeli bi süreç, inanın bu endişe işsiz ve bi başınıza kalınca kat be kat artıyor..çalışmak en iyisi, ağır kaldırmadığınız sürece ayakta durmaktan dolayı bi şey olmaz bebeğinize 🙏