Twinmama46 Şuan haftan küçük herlde ondan yaramazlık yapmyr ben üç hafta sancı cektm karnm büyüyor diye yormlyrdm ama yanılmışım sağlık ocağında kontrlm vardı hemşire olusuan ödem ve varislerme baktı direk gönderdi ve iyiki gonderms bana kalsa gitmyrdm doktorda normal ikiz dyrdu ağrın olr dyrdu ama acilde tansynm yüksek ckti nst baglynca 26+5 te sancilrm ckti yatırıp tedavi Etiler çok şükür 30 haftayı gorurmuyum dyrdm şuan 33 oldm ama bir haftdr yine var nstde sancm ckyr baklm hayırlısı insallh