Twinmama46 25 haftalığım ben de 😁 top gibiyim. Cocuklarim yerleşimiyle de alakalı biraz. Benim biri altta biri ustte yatay. Cok garip pozisyonları. Oyle olunca cok sacma bi karnim var 😁 iyi de kilo aldım iştahım açık. Gorenler doguma ne kadar kaldı son zamanlar heralde diyor. Yok diyorum ikiz doğuma daha var 🤣 bu sekilde hareket etmek cok zor yemek yapmak cok zor. Yoruluyorum hemen. Basladigim isi bitiremiyorum. Yere dusen seyleri alamiyorum. 3. Trimesterde gibiyim 🤣 hic uzulmeyin rahatiniza bakin valla 🤣 cocuklar da oyle cok kilo almiyo yani bende yediklerim anca bana yariyo 🤣 gebelik sekerim de yok 🤣 kilolar nereme gidiyo bi anlasam 🙈