@denizmanzarasi Rica ederiimm ama gününüzün gecmesini bekleyin yinede aynı hatayı ben yaptım ögrendim günler geçmedi günüm gecti degerlerim iki katına çıkmadı sonra kimyasal oldu ilk gebeligimdi ve ben toparlayamadım beni yanlış anlamayın nolur hepimizin istedigi bir haber bu ama ben hiçbir hemcinsimin üzülmesini ve kırılmasını istemem ama inşallah sağlıklıdır ve oradadır ama değilsede ve yanılıyorsakda sakın üzülmeyin biz anne olmak için yaratıldık ve olucazda Rabbimin izniyle 🤲🌸