Gamze__79 Mervehorata92 evet canım özele gitmesem bilmicem inş sende öyle bişey yoktur ama normalmiş hamilelikte böyle olması dogum dan sonra gecıyomuş
Gulizar_29 Gamze__79 bende de var ön taraf bazen belimde vuruyor ama hergün oluyor bu ağrılar uzun süre oturunca ve yorulunca e bende baktirsam genişleme varsa ilacı verse hergün mu icicez
Gulizar_29 Gamze__79 he anladım ben ön kaburga ağrısı çekiyorum ve hat safha da galib artık her gün duş aldıkça rahatlicam başka yok
Erol Mervehorata92 aylarca cekiyor um agrıyı ve hiç agrıyı gecırecek birşey de yok cok şukur az kaldı dıye dıye az sabretmeye çalısıyorum
Mervehorata92 Erol mecbur sabredıyoruz başka çaresıde yok onlar sağlıklı doğsunda duzelır hersey o zaman