Seymaben
Nasıl etkilenmişsem her hafta gittiğimde o gün bu gün mü acaba diye korka korka giriyodum odaya ve kaçtığım her gün mutlu ayrılıyodum 😅38.hatfada bugün o gerçekle yüzleştimm ve boşuna kendimi o kadar düşünerek yıpratmışım onu anladım asla gözümde büyüttüğüm bişey değilmiş iki saniye sürdü anlamadım bile bu muydu yani günlerce kaçtığımm dedim o yüzden hiç kötü yorumları okuyup stres yapmayın ne kadar sakin kalırsanız o kadar rahat geçer 🥳