Bendiyebiri alttan çatı muayenesi yapmam lazım istiyor musun diye sordu düşün dedi bende eğer bebek için gerekliyse yapalım dedim öylelik oldu bişey çıkmadı ama çok acıttı ama hastaneden de kaynaklı orası hiç beğenilmiyor bende gecenin bi vakti gitmek zorunda kaldım ambulans ile. Ama özeldeki doktorum 37.haftanda bakalım dedi doğuma karar veririz vs diye daha bakmadı bazı doktorlarda bakmıyormuş gerek duymuyormuş geçen youtubeda dinlemiştim