Bsrnura Brglyksk_ benim 9 nisan rahim filmine girdim bu ay çok heves etmek istemiyorum ama sık idrar iştah açıklığı var sizde nasıl belirti varmı 😀
Al-ed3 Yumurtlamam 16 Mart bat 8 Nisan beklemek çok ama çok zor 🙈🙈 ben erken yumurtlama girenlerdenmisim bu arada 😀regl bitince ikinci yada üçüncü gün yumurtlama gunummus iyi mi bu kötü mü bilemedim 🙈😂
aycabelgin0 Yumurtlamam 19 unda ama farklı uygulamalrda farklı günler var doğurganlık dönememimdeyim hala
Tugba_usa Benim de 23 catlama oldu 7 nisan bat fakat suan hicbir belirti Yok gecen ay kimyasal gebelik yasadim, bu ay kismet artik hepimizim hakkinda hayirlisi olsun insallahh 🌹