İkili test sonucunu almaya gittim.doktor direk sonuc riskli Ankaraya sevkini verelim hemen haftasi gecmeden sonlandirmak isterseniz zamanini gecirmeyin dedi.ne diyecegimi bilemedm ben nasıl hareket eden icimde yaşayan çocuğu öldüreyim dedim.Ankaraya sevk edecek kadarmi kötü dedim evet evet sonucun normalin kat kat kat üzerinde ankara sehir hastanesine sevk dedi verdi kagidi elime😔ama daha once hem şeker icin hem normal kontrol icin iki ayri doktor kendiside ultrasonda ensesinn falan normal oldugunu soylemisti.sonra özel bir muayenehaneye sira aldim gittim.bana ensesinin burnunun kafasinin çatısinin boyunun elleri ayaklari dudaklari goz araligi organlarinin herseyin normal kalpte bagirsakta bobrekte parlaklık yok bu cocuk normal dedi. Sadece 1 hormonun biraz yüksek oda hem seker hem kilolu hamilelikten yuksek cikabilir cocugun anormalisi yok dedi.yaş riski falan bisey cikmazken bi deger icin o kadar korktumki.cocugum engellu olacagi icin degil benden sonrasi icin korktum kim bakar eder diye.basina gelen varmı bilmiyorum ama cok zormuş.😔