Mom545441 daha bugün gittim kadın doğuma o yaptırdı iste kan tahlilini beta 0.18 buradaki kimi arkadaşlar adetin 6 gun geciktiği için daha sonralarda yükselme olmaz betanda dedi kimisi biraz daha bekle dedi ilaç verdi onu içip içmeme konusunda çok kararsız kaldım ama önümüzdeki hafta başka bir doktora daha gözükecem , peki geç döllenme olduğunu nasıl anlıcam ben