Rabiakltk5 Mom545441 canım benim bat 26 mart 3 gün önce kan testi yaptım 1.20 çıktı sizce adetim geçtikten sonra yükselme ihtimali varmı yarın adet günüm
Mom545441 Rabiakltk5 yani bilmiyorum kuzum ama inşallah geç döllenme olmuştur inşallah pozitiftir canım🥰🙏🏻
Bebegimizolsundu Rabiakltk5 benim de 1.20 idi adetimin birinci günü beş gün geçti tekrar yaptırdım yine 1.20 adet oldum
Att_mine Rabiakltk5 benim 1.20 çıktı 20 gün gecikmiştim 4 gün sonra 36 oldu 1 gün sonra 75 2 gün sonra 129 yani geç döllenme olabiliyor
esininminikmucizesi Mom545441 sizin bat ne zamandı? Bende kan verdim yarın çıkacak da ? İyi haberlerinizi bekliyoruz 🙏
Mom545441 esininminikmucizesi inşallah seninde güzel haberlerin olsun bat çarşamba günüydü geçti hatta ben 28 günde 1 olurdum normalde 5 gün geçti ama ben ileri tarihe attım kafadan 🥰 30 günde bir olmaya başladım
Kubradvc Mom545441 benimde 6.gün gecikmenin kan tahlili istedi doktor bugün 0.18 çıktı benimde beta yükselme olur mu bilmiyorum ama herkes birsey diyor kafam allak bullak
Mom-0 Mom545441 inş. Düser biran önce. Barkod kondu vs. Yokmu bagzen hastanenin stesinden kodla öğrenilebiliyor.