2.hamileleigim ilk oğlum da da göğsümde , boynumda ve özel.bolgemde kararma oldu şimdi de 2.ogluma hamileleyim gene aynı yerler karardı ama doğumdan kısa süre sora gittiler kendi terim ile devamlı havlu ile sildim annem öyle demişti kararmalarn kendi terimizi iyi geliyormuş