T1996 merhabalar. Bende adetim geciktiği 2. Gün öğrendim beta hcgq 2 binlerdeydi. Ve şimdi benimde bebeğim baya önde şu an 30. Haftadayız 28+4 te gittiğimizde 1.700 gr boyuda 40 cm di. Doktor iriliğinden suphelendi kan degerlerimde sekerim normal olmasına ragmen şeker yuklemesi istedi. Açlık 78 o ilacı içtikten 1 saat sonraki değerim 158 cıktı. Şimdide bi şeker ölçüm cihazıyla Sekerimi takip etmemi ve bi dahiliyeye görünmemi önerdi. Ama canım biraz sıkıldı tabiki😔 bende totelde 20 kg aldım. 50 ile hamile kaldım şu an 70 im 🤫 ama sıfır ödem hiç şişliğin yok kilom belli değil nedense söyleyince şok oluyolar