Betus32 19 haftaya girdim. Sürekli çay içesim geliyor dün çok fazla içtim zaten. Ne bilim hep bi pizza, hamburger, çigköfte, cips, çikolata napcam böyle 😥 et tavuk yumurta çok yemiyorum midemi bulandırıyor hala.
Aysegulccc Betus32 ben de aynı durumdayım. Ben kolayı Su yerine içen biriyim ölüyorum çok istiyorum ama eşim almıyor. Şurda durayım bi 😬
Ecoli28 Betus32 ben de o haftalarda hamburger , kurabiye poğaça vs ye aşırı düşmüştüm ve dikkat etmeden yedim birden kilo aldım sonra, siz benim gibi yapmayın ölçülü gidin 😅
Sinoooom Betus32 çayı bende çok tüketirim ama suyu fazla içerek eşitliyorum , gerisini benim de canım çekiyor ama yemiyorum haftada bir belki zararından çok kilo şekerden kaçıyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Zynp44 Aysegulccc aynıyım sizle 6. Aydan sonra içmeye tekrar başladım öncesinde de 1 2 bardak içiyordum haftalık yada 2 haftada bir. Şimdi maşallah canım ne zaman isterse içiyorum valla bardak bile saymıyorum 33+4üz. Maşallah sağlıklıyız 🥰💖
Betus32 Ecoli28 hadi ya 😥 zaten canım istiyor ama böyle bir iki ısırıyorum sanki sonra yiyesim gelmiyor gibi değişik birşey ama bazen yiyorum da
Betus32 Sinoooom su içmekten midem bulandı. Çay dün neredeyse 10 bardak içtim çok seven birisiyim sonra nette Bi okudum iyi şeyler yazmıyor dedim durmalıyız 😥
Derininannesi_ Betus32 bende insülin direnci var gebelik öncesi paket gıda asla tüketmezdim kolanın tadını bilmem hamile kaldım hep gözüm düştü cipse kolaya arada bi yiyorum napiimm😂
Betus32 Derininannesi_ cips 1 kez yedim asitli içecekleri hiç sevmiyorum ordan yine yırtıyorum 🤣 cipsde de soğan kokuları geliyor. Soğana karşı acayip bir iğreti duyuyorum da 😆
gul06_ Betus32 bende öyleydim ya canim hep zararli seyler cekiyor kizimda ne kadarr saglikli beslendiysem oglusumda beslenemedim. Smdi doguma az kaldigi icin ara verdim artik koca bi paket cips yiyordum daha fazlasida var burger pizza salam sucuk 🙈🤣
Deletedmom_110 Az az yersen Bir zararı olmaz ben hepsinden yani herşeyden yiyorum zararlı olan şeylerden az yiyorum zaten herşeyin çoğu zarar
Betus32 Sinoooom çay benim vazgeçilmezim. İlk 3 ay hiç içmedim diyebilirim. Ama şimdilerde çok içesim geliyor
Sibel_l3 Betus32 32 haftamdayim nadiren de olsa bende yiyorum hamburger pizza falan çayı her gün bir bardak içiyorum zararlı olduğunu bilmiyordum
Zynp44 Aysegulccc ahahahah sen yine de bana uyma ahahah herkesin bünyesi bir değil yine de dikkat ette 🥰 Allahın iziniyle bişey olmaz inşallah 🙏 hepsi Allaha emanet bebişkolarımızzz💖 emzirirken zaten içemeyecez bariz pişik ve gaz yapıyormuş bari şimdi içeyim dedim ama 36 dan sonra yine hiç içmemeyi düşünüyorum gazlı doğmasın diye
Crystal Betus32 valla bende hep zararlı şeyler yemek istiyorum 🥺sonra vicdan yapıyorum herkes nasıl dikkat ediyor diye 🥺cipse bayılıyorum hatta sosis eşime yapınca bir iki kaçamak yiyorum bende napayım inşallah bi şey olmaz 🤷🏻♀️