Bende Hakkari’den detaylı ultrason için gürcan beye gittim. 580 TL ödedik. Muayene ücreti ödemedik. Kayıt yaptırırken detaylı için geldik derseniz muayene ücreti almıyorlar.Ben 3 ay önce yaptırmıştım. Çok ilgili bir doktor 45 dk sürmüştü. Emin olana kadar baktı her şeye. Bebiş pozisyonu biraz uygun değildi fotoğrafını vermek için bayağı uğraştı. Ben memnun kaldım. Hatta kendisi sadece riskli gebelikleri takip etmesine rağmen doğum için de ona gideceğim yetişebilirsek😀