Melike464860 Van’da yaşıyorum. Ve çok fazla doktor aradım. Şu an 24. Haftadayim. Lokman Hekim hayat hastahanesi, özel hastahane gibi degil. Hem yeteri kadar temiz değil hem de çok kalabalık. Ben gebeliğimin ilk haftalarında gidip hiç memnun kalmayınca özel doktor aramaya başladım. Ya Kasım Turan’a gidecektim ya da Tuğba Atasaral’a. İkisini de denedim. İkisi de çok ilgili, detaylı bilgi veriyorlar ve eşleri alıyorlar. Ama 10. Haftadan itibaren kesin kararimi Kasım Turan’a verdim. Çok çok çok memnunum. İyi ki kendisini tanıdım. Van’ın en eski en tecrubeli doktorlarından biri. Zaten kliniğe gidince koca bir duvar aldığı eğitim ve sertifikaları ile dolu. İkili testimi de Kasım Turan’da yaptırdım. Sonuçları İstanbul’a gönderiyor. 1 hafta sonra falan da sonuçları çıkıyor. İkili testin ücreti 250 TL idi. Muayene ücreti de 250 TL. İkili testi önemsiz bir şey gibi görmek ise bence tamamen cahillik. Down sendromu dahil birçok kalitsal hastalık hakkında bilgi veriyor bize. Yüzde yüz sonuç vermiyor ama büyük oranda bilgi veriyor. Daha sonra gerekli görülürse diğer testler ya da amniyosentez yapilabiliyor. Ayrıca detaylı ultrason zamanında da doktor yapılmışsa ikili testin sonucunu görmek istiyor. Cocugumuz için bunu da yapamayacaksak…. Her şeye kulak asmamak lazım..bilime güvenmek lazım. Testler, imkânlar bu kadar gelişmişken ikili test para tuzağı yaaa falan demek 21. Yuzyildaki cehaletin açık gostergesi. Detaylı ulturasyonu ile perinatologlar yapabiliyor. Onun için Gürcan Bey’le gittim. Çok ilgiliydi. Bebek uygun pozisyonda değildi ama başından savmadi. 3 kez beni yürütüp yeniden yeniden baktı. Tek tek bütün organlarını inceledi ve her konuda detaylı bilgi verdi. Çok donanimli, iletişimi kuvvetli bir doktor. Hatta detaylı için erken gitmiştim önce bir muayene etti, daha sonra erken geldiğim için yeniden gelmemi istedi. Bebek kilo aldıktan sonra. Organlarını daha iyi göreceğini söyledi. Keza sonraki gidiş tarihimizi belirledi ve herhangi bir ücret ödemedik. Detaylı ultrason fiyatı ise 600 TL idi. İmkan, fırsat, maddi durum varsa bütün testleri yaptırın derim..hele ki detaylı ulturasyon çok önemli.
Bunun dışında Akdamar Hastahanesinde İmran Hanim’ı da tavsiye ederim. Çok ilgili bir doktor.