yagmurrorskaya Aycbyr1 düşük dozda 50 mg yaptır canım birşey olmuyor cilek suyu gibi birşeydi asitli az sekerli iciyorsun
bebekrehberi Eslem_1 ya benim de özeldeki öyle dedi. Ailede var mı? Yok. E zayıfım, aşırı kilo da almadım. Spor yapıyorum falan. Ama o kağıt önüme gelince çok ürktüm. Devletteki doktor geçti artık yaptıramazsın dedi
Eslem_1 bebekrehberi geçeceğini sanmıyorum sanki ilerleyen dönemlerde de yaptıranlar olmuş ama tam bilmiyorum ee o zaman ileride şekerli ilgili bir sıkıntı yaşasak Allah korusun 30. Haftadasın artık şeker yüklemesi yaptıramazsın mı diyecekler nasıl anlayacaklar o zaman 😀