Aycbyr1 kesinlikle yaptır bacım, son aylarda anlamsız fetal ölümlerin çoğunun sebebi gizli şeker, anneye zararı olmayabiliyor biz yetişkiniz tolere ediyoruz ama minnaklarımızın metabolizması tolere edemiyor yaptırmama inancı tamamen hurafe zararı yok Canan karatay attı ortaya bir şey herkes inandı yıllardır… amerikada 75mg değil 150mg şeker yükleyerek yapılıyor mesela riskli olsa iki katını onlarda yapmazdı yaş tahtaya basmaz amerika hahaha şaka bi yana, hiç bi tabak pilav üstüne iki baklava yemedin mi? Onun gibi düşün kuzum, ayrıca çilekli içeceği seç seçenek sunarlarsa tadı çoook güzelll ben keşke hep yaptırsam diyorum tadından dolayı🤣🤣🤣