asliu_ Dark alt 176den 105e ast 103den 56ya dusmus safra asiti yani ggt normal cikmis 7, kolestaz belirtisi yok dedi doktor ilaclar dokunmus dedi bundan sonrasinda da daha dikkatli olacağım beslenmeme de dikkat edeceğim
gunesveguney asliu_ hamileliğimin son zamanlarında yükselmişti benim ama doktorum olabiliyor dedi sadece, bi sıkıntı olmadı şükür
Fundaaq 24 .haftada benimde olmustu gebelik haftasi yükseldikçe degerler normale doncek dedi oyle de oldu panik yok
asliu_ Fundaaq evet ben de kolestaz olmasından korktum yok cok şükür İnsallah daha da duser zamanla 🙏🏼