asliu_
haftaniz küçük olduğundan biraz takip edilecek.
Kullandığıniz ilaç vitmain vs kesebilir. Eğer durum degismesse ilaç verilir kotnrol altında tutmak için. Tabi bunlardan önce safra asitlerinize de bakmak isteyebilir. Düşüş önemli. Eğer düşerse sadece takip oluyor.
Benimde oldu alt ast çok yüksek değildi ama safra asitleri yüksekti. Haftam büyük olduğundan birkaç gün bekleyip doğum başlatıldı