Larakaya anakucagı gereksiz diyenler masraf için de olabilir bence kullanılabilir faydalı bişey yani gerekli bence ben ilk çocuğumda 5 6 ay kullandığımı hatırlıyorum enazından sonra yurutece geçtiğim için bıraktım yemek yerken ben kendim yemek yaparken koyuyordum yanıma o orda oyuncaklarıyla oynuyor bende işlerimi yapıyordum hem 3 kademeli olduğu için rahat oluyor ek gıda dönemindede yanıma alıp yediriyordum bende kolay yemek yiyordum yani bence kullanışlı devamlı yatıramayız çocuğu sonuçta 😊 benim fikrim tabi 😊