Larakaya canım hep erken mi diye sormuşsun kesin çevrende 6. Aya kadar hiçbişey alma diyen yaşlı teyzeler var :) canın istiyorsa al erkeni geçi yok. Ben de o haftalarda kıyafet vs almıştım heves edip.
Ana kucağı da tavsiye ederim. Beşik başka o başka. Mutfağa vs gittiğinde beşik mi taşıycan peşinde sanki.