Neva09 amin çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için ben detaylı utarsyona girmedim sadece bor al utarsyon yapıyorlar her gittimde ve yeni fark ettiler önceden bebek küçük olduğu için görmemişler şimdi büyüdü için görüyorlar evet doktorda diyor zaten canı sıkkma tek böbrek yaşayan çok insan var benim bebeğimin böbregi de büyük müş 2 böbrekli gibi Yaşar sıkıntı olmaz dedi doktor 👩⚕️ ama gene de çok üzüldüm ağladım rabbim başka sıkıntı vermesin inşallah 🙏