Deletedmom727271 Wonderful_mom ilk hamileliğimde de tutmadım bunda da tutamayacağım. Son aylarda tansiyon sıkıntısı olabiliyor. Riske giremem. Oruç bozmak daha günah. Kazasını veriyoruz sonradan nasılsa 😊
Wonderful_mom Deletedmom727271 benim de migrenim var aç kalinca direk tutuyor mecburen sonra tutacam😒
Deletedmom727271 Wonderful_mom dinimizde hamilelere emziren annelere zorunluluk verilmemiş zaten. Kendimi de bebeği de riske atmaya gerek yok ilaçlarım filan var saatler uzun. Bebeğimin gelişimini de bozamam aç kalarak çünkü tam gelişme kilo alma haftalarındalar 😊
caganin_annesi Wonderful_mom ben şimdi doymak bilmiyorum ki. 35+4 zaten ortasında doğum yapacağım inşallah. Doktorumda tutma bebek susuz kalır dedi.
kahvesever__ Wonderful_mom çok şükür iyi geçiyor valla biraz heyecan var birde bebeğimde bir aksilik çıktı çok şükür geri kalan iyi şuanlık
kayraninannesii Wonderful_mom bende tutmayacağım son ay bebek bizden besleniyor sonuçta tam kilo aldığı ay birde hiç riske atamam 😢
kahvesever__ Wonderful_mom bebeğimin böbreğin biri yokmuş canım çok ağladım çok üzüldüm bir haftadır kendime gelemiyorum