sincaphanim Ben yedim bi ara neredeyse her gün yiyordum, zaten ısıl işlemden geçip paketleniyorlar. Bi hastalık bulaşmadı. Sonra içindeki katkı maddelerinden dolayı içime kurt düştü bi daha yemedim 😁
daphnesmomm sincaphanim her şeyi kararında yemek daha iyi,ben de bundan sonra yiyeceğimi sanmıyorum. Eğer çok canım isterse de kızartarak yiyecem😌
Nese86 daphnesmomm Yiyebilirsiniz aşırıya kacmadiginiz sürece. Hem hamilesiniz canınız çektiyse yemelisiniz.