Efemom2 Ark en mantıklısı öyle geliyo bana tabi herkesn evi bulundugu şehirin sıcaklıgı farklı ama yeni doğmuş bebegede kısa kollu giydireemem ya ne kadr sıcak olsada üşür 🥲
Ark sendekimsinnn bende 17+5 oldum 28 ağustos doğum zamanını söyledi ilk gün birde erkek dediyse erkektir değişmez sanmıyorum sağlıkla gelsinler 🧿🙏
Mysaa Ark canım 3-6 ay zıbın al 4 5 tane cıtcıtlı body al 4 5 adet bebek yelekleri oluyor ince penye olan ondan al ev içinde giydirmek için aynı şekilde pijama al 4 -5 tane geri kalanını 6-9 9-12 olarak alabilirsin çabuk büyüdükleri için küçük hemen küçülüyor 😊 çok beğendiğin takımları büyük beden olarak al birde kalın hırka tulum düşünürsen onları da 9-12 olarak alabilirsin tam kış olana kadar toplar kendini zıbınların da bol olması rahat oluyor bebekler için 😊 yine sormak istediğin bişey varsa cevaplarım 2. Agustos dogumum olcak cunki 😊
Ark Dyg61 çok abartmadan alıcam sağlıkla gelsin sonra ilave ihtiyaç oldukça alırım artık sadece ara mevsimi hesaplıyamıyorum
Tatlisannedilekk Ark benim 13ağustos, ikinciye oğlum olcak abisi 1buçuk yaşında bütün kıyafetleri battaniyeleri nerdeyse yepyeni duruyor oyüzden çok bişey almama gerek yok😏 çok çok almayın bebekler hemen büyüyor, genellikle zıbın+ alt üst takım giydiriliyor zaten
zzeynepyldrm Ark o zamana gelelim öyle alırsın kısa kollu, almana gerek yoksa almazsın zaten boşa masraf olmaz