Ark ben 10 agustos da dogum yaptım ıkılı takım gıydordım hep bebekler kendı ı ısıtamazlar o yuzden cok kısa tercih etmeyin bence yogunluk olarak 3-6 uzun sure gıyıyolar onlardan alabılırsınız tulumda cok gıydırdım içine sıfır kollu zıbınla iyi oluyor hem üşümüyor hem terlemiyor biraz da eve baglı benim evim cok sıcak degıl ne üşüdü ne terledi