Aynur47 allah saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah sana bisi sorucam senin dogum tarihin bide esin dogum tarihi ve son adet ayini yazarmisin lutfen bir otomatik hesaplama var onda hesaplamak istiyorum cinki benimki her hesplamada erkek cikiyor 20 haftalikken doktor kiz dedi bende doktor yanlisyodur diyorum cunki icimden hep erkek geciyor bide o hesaplamayi kizimda yaptim dogru cikti bunda yapyorum erkek cikiyor doktorta kiz dedi bir kizim var bununda erkek olmasini cok ostiyorum su an 23 haftaligim insalah doktor yanilmisdir