Tusami Adete 1-2 gün kaldı, sabah adet sancım oldu, erken oluyorum herhalde dedim , tuvalette akıntıyla peçeteye kahverengi leke geldi, ped koydum 2 saat oldu bişey yok, ağrımda geçti.Ne bu şimdi?? Adet olacaksam da gelsin kurtulayım 🥴
Selljyy Tusami Bende adet günümde kahverengi lekelenmeyle öğrendim sadece peçeteyle silince geliyordu bir kaç gün sürdü sonrasında test yaptım pozitif cıktı. İnşallah hayırlı haberi alırsın canım cok kafana takma pozitif düşün olur mu ✨🤍
Pcoslubiranne Tusami ben adet gunumden 1 gun sonra kan verdim 100 cikmisti onun gecesine lekelendim ama hamile oldugumu biliyordum. Test yapmasam adet olacagim sanacaktim ama. Benim normalde de adetlerim önce lekelenmeyle basliyordu.
Tusami Hunilininbirii Ece122_annesi Cicilibicili 3 gün önce yaptım sonradan iki saat sonra silik çizgi çıktı, iki gün öncede artırmed erken gebelik testi aldım onu da idrarı bir kaba yapmıştım önceden 40 dk bekledi test aldım geldim negatif çıktı. İnternette baktım beklemiş idrarla yanlış çıkabilirmiş. Yani bilmiyorum 🤷🏻♀️
Edalimm Selljyy şaka mı yapıyorsun ciddi olamazsın şuan bende aynı şeyi yasıyorum ben daha önce hiç bu kadar az adet olduğumu hatırlamıyorum dediğin gibi peçete ile siliyorum kahverengi leke başka bi şey yok 3 gündür böyleyim ama ben çok stresli biri olduğum için ondandır diye düşündüm bide hiç adet belirtisi yok bende biraz sadece belim arada da kasıklarim ağrıyor
Tusami Edalimm ya benim bu sabah oldu , adetim ya yarın yada Cumartesi günü. Bir kere geldi akıntıyla birlikte peçeteye kahverengiydi. Ped koydum daha bişey yok. Adet belirtim bir hafta önceden mide bulantısı ve baş dönmem başlardı , hatta başımın dönmesinden kalkamazdım. Son bir haftadır hiç biri olmadı. Bilmiyorum 🤷🏻♀️
Selljyy Edalimm stres yapma iyi düşün iyi olsun. Bir kaç gün bekle sonra test yap bizede haber ver olur mu 🥰
Edalimm Selljyy tabii ki haber veririm İçim o kadar rahatlattın ki Stresten ölüyordum senin yorumunu okumayana kadar hamile değilimdir yani olmamışım bu ayda geçti diye düşünüyordum �nşallah pozitif çıkar dua edin bana
Edalimm Selljyy bende adet düzensizliği var Normalde Yarın adet olmam gerekiyordu Ben ayın 22′inde oldum
Tusami Edalimm ne durumdasın cnm? Var mı gelen giden ? Ben 26-27 günde adet olurum hiç şaşmaz, bu gün 26 hala bişey yok 🙈