Annekuzusu_Ayaz Kubranur95 sabırdan başka çarem yokki allahım yavrumun sağlığını versin 🤷son zamanlar baya zor zamanlar
SibelBalciOz Ben hep kilolu biriydim.Tüp bebek tedavisi öncesi 15 kilo vermiştim.Sonra tedavi görürken tekrar aldım.11+5 oldu 3 kilo almışım 😓takmamaya çalışıyorum ne yapayım veririz inşallah
Kubranur95 SibelBalciOz veririz ya aman boşver bende hep kiloluyum hala da öyle aşırıda hızlı kilo alıyorum aman napalım ya bebişler sağlıklı olsunda