_zehracimen0 Dilarey hiç bir şey olmaz ben hamileliğimin başından beri günde 2-3 tsne yiyorum maydonozda zararlı diyolar ama onuda yiyorum yani bunlar hep kuruntu inanmayın dddi doktorum bana ☺️
Mom727373 ikizlerin_annesi__ 38de başlayacağım ben. Öncesinde doğumu hızlandıracak kolaylaştıracak ya da tetikleyecek birşeyler olmasın istiyorum
bebislerimi_buyutuyorum ikizlerin_annesi__ bende yeni yemeğe başladım ama canım istedi diye aldım yani doğuma yardımcı olduğunu bilmiyordum 😁 gerçi sezeryan oluyorum ben 🤷🏻♀️
Secil0127 Ya3 Bi tanecik hiçbir şey yapmaz korkmayın 🤗 sağ salim büyütüp kucağınıza alın bebişinizi🌸🙏