Fasulyeninannesi00 75 gr bende içtim. İlk sınır 120 ile 170 arası senin normal çıkmış canım o yüzden 2. Testi istememişlerdir.
Ben aç karnına verdim 88 çıktı 1 saat sonra verdiğim de 174 çıkmıştı sınır 170 olduğu için benden 1 saat sonra tekrar istediler o güzel geldi dikkat et un ve şekerli gıdalardan yine de uzak dur dedi bana.
Sende çıkmamış şeker ama yine de dikkat et tabi ki