Bende yaptım ama beni dahiliye gönderdiler diyet verdiler ünsilin dediler ben yapmak istemedim insülin yapmak 160 çıktı benim de 1 saat açlıkla dikkat etmeye çalışıyorum ama yasak olan yiyecekler bana tatlı geliyor şuan dikkat etmeliyim sizde dikkat edin ALLAH bütün hamilelere bütün hastalara şifasını verir inşallah