Zelaldua 25 gün oldu sezaryen olalı, dikişlerimin acısı bir kaç gün içerisinde geçti gitti ama inan kaburgamın acısı anca bir iki gün olmuştur geçeli. Sezaryen anımın videosunu izledim (genel anestezi aldığım için ameliyat anında uyuyordum sonradan izledim) doktor ve ebe o kadar aşırı bastırmışlar ki kaburgama, sanırım çatlattılar. Videolar elime yeni geçti, ilk hafta kaburgamın acısı nefesimi bile kesiyordu ama ben hiç tahmin etmedim bastırdıklarını falan, o yüzden röntgen gereği duymadım acılarım hafifleyince videolarım geldi bi izledim şok oldum🤣