Serapmehmet_19 Esmakks aynen bende öyleyim ilk kez kendime inanmıyorum bazen bu kadar iştahlı birimiydim önceden acaba diyorum
Serapmehmet_19 Esmakks ah şu mide bulantısı yaa, ilk aylar bend3 öyleydim de şimdi bi açıldı iştahım tam açıldı valla😅
Esmakks Serapmehmet_19 benim bunda hep açık çok şükür. Diğer bebeğimde 7 ay kustum yeme içme hiçbirşey yoktu o geröekten daha zor kilo verilir allahın izniyle
ozge_arslan18 Serapmehmet_19 valla Allah yardımcımız olsun inşallah bu kilolar doğumdan sonra gider 😅
Serapmehmet_19 ozge_arslan18 ay inşallah canım yaa, gitse de gitmese de, heeep aklım yemekte, hiç doymuyorum
Meryemcee Aynı şeyi dün eşimle konuşuyorduk yiyorum yiyorum doymuyorum hep açım ama midemde yer de yok yatamıyorum da değişik 😂
Serapmehmet_19 Meryemcee valla aynıyım yaa, Allah yardım etsin sağ salim bi doğursaydık belki bebekten sonra bu kadar yemeyiz😅
Meryemcee Serapmehmet_19 yemeye vakit bulamayız bence yani ben özellikle 2. Çocuk geliyor çünkü 😄 biraz zor bi yandan da iyi zayıflarım diye düşünüyorum inşAllah🙈🙏 84 kilo oldum şimdiden 🌺😅 1 ay kaldı doguma hayırlısıyla 🤲
Serapmehmet_19 Meryemcee çocukların peşinden koşturmaktan baya zayıflarız bence de, az kalmış doğuma da canım sağ salim al kucağına inşallah
Serapmehmet_19 Esmakks çok haklısın yaa yiyememek daha kötü, amaan boşver yiyelim, eşimin meşhur lafıdır"yiyen adamdan korkma"der hep😅😅😅