Bendiyebiri aynen doğumdan sonra çok kalmaz diye düşünüyorum çünkü çok çabuk kilo veren biriyim, dediğin gibi bebeğin suyu eşi kilosu da gidince çok kalmaz boyum da uzun sıkıntı olmaz ama yinede doğuma kolay gitmem için az yemeliyim😅, yok valla yemedim, çok gittim geldim mutfağa ama bakıştık geri yattım yemedim başardım 😅😅