ozmus emzirme danısmanlarının en karsı cıktıgı şeyi yapıyosunuz 😂 ben 2 sene sadece emzirmek zorunda kaldım bebeğimin ek gıda süreci ve kusması cok oldugu için o yüzden emin olun cok bilinçli söylüyorum her emzirmede iki göğsünüzü eşit emzirmelisiniz birisi bitene kadar değil 10 dk emiyosa 5 dk sağ göğüs 5 dk sol göğüs diğer göğsü bazen reddedebiliyor onun içinde pozisyonlar var bakarsınız her emzirme sonrası da ilk dönemler ben sağıyordum sütğm artsın die ara öğün ve protein destekli beslenmelisiniz süt herkeste olacak die bişey yok ama elimizden geleni yapmalıyız meme reddi dönemi ya da ilerleyen dönemlerde bebek tek göğsü tercih edebiliyor benim bir göğsüm diğerine göre hafif kücüldü mesela inat edip onu da cok emzirip sağmalıydım bu dediğim emzirmeyi bıraktıracagım dönem son 2 aylık süreçte oldu yani eşit emzirmelisiniz diğer göğsünüzde süt dolsun die beklerseniz hem o göğsünüzdeki süt zamanla azalır hem mastit olursunuz bide pregnecare in emziren anneler için de vitamin takviyesi var onu da öneririm