Sürekli sağmalısınız yavas yavas azalır sıcak dus ve lahana haşlayıp o göğsünüze koymalısınız cok iyi geliyor dr larda bunu öneriyor mastit türleri var iltihap olursa allah korusun ilaç kullanmanız gerekebilir ve çok kötü yapıo insanı mastit o zaman kalkacak haliniz olmuyo ates de yapıyor ilk bebeğimde bi kaç kez yasadım o yüzden biliyorum özellikle sağarken yan falan dönün süt kanalları rahat etsin öyle sağın ve üzerine yatmayın göğsünüzün bebeğinizi de o göğsün üzerine uyutmayın baskı da sebep olabiliyor