Nurliva90- aslında boş gebeliklerde bebek olmadığı için riskli olmuyor da diyorlar , benim lekelenmem olmuştu beklesem büyük ihtimalle bende düşük yapacaktım , biraz ikna olmakla ilgili bir durum sanırım ilk gebeligimde kalp atışı durmuştu ikincisinde de böyle olunca beklemek benim aklıma bile gelmedi kese büyüktü ilk gebelikte 5. Haftada bebeği gördüm bunda vajinal bile görünmedi vardır bir hikmeti. Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin 🌸