Pelindmr- bana da öyle demişlerdi. 6.haftada kan testi yaptırdim değerler iki kat arması lazımken benim az az artıyordu. Bu yüzden boş yada dış gebelik dediler. Ultrasonla baktığında kesenin oluştuğunu ama boş olduğunu söyledi. Acilen aldırmam gerektiğini de tabi. İkinci doktora gittim auni şeyi söyledi. 3.doktora gittim bekle sakın aldırma dedi. 4.doktora gittiğimde kürtaj için gün almaya gitmiştim ve kalp atışı duymuslardi 8.hqftanin sonuna doğru sanırım. İnşallah kalp atışı alırsınız ama almazsanız bile o dönem burada boş gebelik sonrası çok kısa sürede yeniden sağlıklı gebelik yaşayan çok kişi okudum içiniz rahat olsun, Rabbım isteyen herkese yaşatsın en güzel duygulari🌸