Bukiiiiiiii ElanurMerayhan Hic merak etme kuzum yaramazlık yapıyorlar birazcik doktor korkma dedi bu haftalarda hem rahim büyüyor buda vajinaya baskı yapıyor sağlıkla al miniğini kucağına ❤🙏🙏🙏
Elayvzz ElanurMerayhan 15. Haftama girdiğim gün başladı hala daha var yani ara ara giriyor sonra geçiyor
Elayvzz ElanurMerayhan bende arada karnımın içinde karıncalanma mı desem gıdıklamamı tuhaf birşeyler oluyor acaba bebeğim mi hareketleniyor onu mu hissediyorum anlam veremedim sizde de oluyor mu böyle bir şey
ElanurMerayhan Elayvzz yok canım bende olmadı hiç ama olabilir benim bir arkadaşım 14.haftada başladı hissetmeye hareketleri belki seninde öyledir
Deletedmom547899 15.haftada bel ağrısı yaşayan var mı belimin sol tarafına belli alana şiddetli ağrı giriyor yeni başladı 15+4 haftadayim sanki bir günde şistim hiç birşeyim yoktu hâlbuki
ElanurMerayhan Deletedmom547899 genel bir tutukluk gibi bişey oluyor arada benim de ama çok oturunca yada çok işlenince ama öyle ağrım yok çok şükür
tupbebekannesi123 ElanurMerayhan ben de aynı haftadayım aynı şekilde bana da sanki bıçak saplıyorlar bugün doktora gittim söyledim normal rahim genişliyor benek büyüyor dedi
ElanurMerayhan tupbebekannesi123 internette de öyle yazıyor ve genelde hep aynı haftalar herkesin herhalde
Melek-12 Melek-12 ayaklarımı petege dayadım karnıma yavaş yavaş daireler çizerek masaj yaptım geçti ama benimde 3-4 saat sürdü bilemiyorum
Melek-12 ElanurMerayhan kötü bi durum oldugunu düşünmüyorum sonuçta aşırı bi agrı degildi büyüyorlar internettede öyle yazıyor 😊
ada58 haftadayım ben de bel,kasık,rahim bölgesinde batma hissi var ara ara sancı geliyor. rahim ve bebek bu haftalarda yukarı çıkıyormuş ondan ağrı olabilirmiş, magnezyum aşırı önemliymiş bu dönemde. 2 gün bitmişti içemedim sancıdan öldüm doktorunuza danışıp magnezyum takviyesi alabilirsiniz hemen rahatlattı beni.
Elayvzz ElanurMerayhan benim şu aralar birde sol koltuk altımdan gogusume vuran agrı oluyor sizde de oluyor mu