Kezzbann Nazlierdemir köpek gibi davraniyolar dediginiz gibi bizim vergilerimizle maaş alıp yine bize hirliyolar. Kaç kişiden duydum muameleleri çok yanlış hemşireler hasta bakıcılar özellikle arkadaşımın suyu geçmişte yerimiz yok deyip almamışlar 3 hastane gezip en son özelde doğurmuş tansiyonu 20ye çıkmış bebek kakasini yapmış neyseki suyuyla beraber gelmişte yiyemeden
2kedi2bebek ya arkadaşlar hayretler içinde okudum çoğunu, şikayet edin cimer’e ve sağlık bakanlığı alo hattına. Kimsenin bu şekilde davranmaya hakkı yok, ben aile hekimini şikayet ettim, insan gibi davranıyor artık çünkü hemen gidiyor onlara.
Safuysallar Ben de doktorum özel de olduğu halde devlet hastanesinde ki doktoru çok övdüler diye gitmek istedim. Söyledikleri kadar tecrübeli ve profesör ise ona devam ederim dedim. Gittim ve bana bebeği sordu kaç haftalık kaçıncı doğum vs vs. Ben böyle anlatıyorum heycanlı heycanlı bana demez mi bu ne heyecan sen bi sakin olsana! Ben şok tabi! Bebeğim olacak ya doktor bey dedim ondan heycan normal değil mi dedim. Bu kadar da olunmaz dedi. Sonra 14 haftalık bebeğimi 20 haftalık yaptı. Regl tarihimi öne çekti. İmkansız kocam bile o tarihte yok dedim ama dinlemedi. Kan testi almadan kan ilacı verdi. Yani kısaca profesör olmuş ama insan olamamış
Nazlierdemir miniktirtilim gerçekten rezillik paran kadar değer görüyorsun bu sistemde. İşini iyi yapan özenli doktorlar ama o da denk gelebilirsen. Allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsin gerçekten hele ki hamilelik sürecinde
Nazlierdemir Arzu7439 ya doktor iyi bı sefer randevu bulmak tam manasıyla bı sknti benm kendi doktorum bı hafta sonra gel dedi kendi yok bende bugün o yüzden başka doktora gittim onunda bı dovmedigi kaldi
Gulsah255 Nazlierdemir yaa bana da 2 hafta önce mi ne bebeğin esi arkada ya da altta bişey dedi tam anlamdm bile ve o zmn da 20 hftalik gebeyim ve en başından beri o doktora kayitliyim tabi ben şok iste kanaman çok olur doğum burda imkansız 2.sezeryan olcak bu sen en iyisi büyük hastaneye ordan da perinatolojiye geçiş yap bakılsın dedi ama ben sknti içinde 2 hafta durdum acab nolck diye bugün buyuk arastrma hastnesine gttm 2 tane doktor girdi muaneye ve bebek post ckti yani normal eşi arka tarafda tutunmuş dediler 2 haftadr cktgm eziyet uçtu gitti ama sinirden o doktor a bı dünya şey geçti icimden ve doktorumu dgstrdm randevumu başka doktora aldım bana en başından beri sadece decavit vitamin verdi ne kan ilacı ne d vitamani hiç bişey yok şuana kadar bugün de doktorlar kesinlkklle d vitamini alman gerekiyor dediler yani gerçekten işin ustası olmuş dedgmz insanlara bile guvenemiceksek baktklarinj anlayamcklarsa ne diye o kadar yıl okurlar ben bilmem…
Cerenyavuzer Ben normalde medipole gidiyorum bu ay medipol randevum gelmeden hem özele hemde bi devlete gideyim dedim gitmez olsaydım.Allah’a şükür 17 haftadır kanamam olmamasına rağmen kendi doktorumun bana düşük tehlikesi vs dememesine rağmen devletteki doktor bana düşük tehlikesi var dedi ben anlamadım hiçbir şekilde neden böyle diyorlar ya ?
Nazlierdemir Cerenyavuzer bana da biri diyor gerilik var biri adetini değiştiriyor biri gerek yok değiştirmeye diyor artık saldım Allah’a emanet sağ saglim dünyaya gelsin de canı içinde olsun tek duam bu. Allah hepimizi vicdan merhamet sahibi işini iyi yapan insanlarla karsilastrsin
Almila44 Bende sorunlar yaşadım 33 haftalık gebelik haftamda randevu zor bulmuşum öncesi de var o sorunları anlattım kendisine randevu bulamadım diğer doktora gittim o da kafamı bulandırdı onun söylediklerini söylüyordum susturdu beni kesinlikle konuşturmadı ve böyle devam edemem dedi bende dedim ki bizi yanlış anladınız diye hala devam ediyorsun dedi çıkın dışarı bakmıyorum dedi ağlamaktan bi hal oldum korktum erken doğum olacağından hasta haklarına şikayet ettim bulunduğum ilçenin il sağlık müdürlüğüne şikayet ettim ve sağlık bakanlığına şikayet ettim bizi aradılar buraya gelmeniz lazım soruşturma başlatacağız diye eşim ben gelemem izin sorunu yaşıyorum dedi ben zaten gebeyim tekrar o stresi yaşamak istemiyorum asla gitmem bunda da vardır bi hayır dedim bize dönüş yapacaklardı yapılmadı hala ne yaptılar acaba bilemiyoruz
Nazlierdemir Almila44 taktiklarina takıyorlar heralde yada ters tarafına gelince. Çünkü bugün beni köpek gibi azarlayan adamın netteki yorumlarına bakıyorum hep iyi anlamadım ben bu işi
Almila44 Nazlierdemir zaten onların söyledikleri bizi tedirgin ediyor Allah koruyor bizleri onların doktorluğu değil rezil ediyorlar bizi
Almila44 Nazlierdemir normalde benim devlette gittiğim doktor da çok iyi bi doktordu ben şok oldum bizi kovunca çok şaşırdım ki hiç sesinin bile yükseldiğini duymamıştım
Busra_lena Nazlierdemir cidden daha çarşamba günü gittim soru soruyorum cevap yok bir şey dicem lafım kesiliyor bebeğim hakkında hiç bir şey öğrenemeden gidip geliyorum durmadan Rabbim sonumuzu hayr etsin aldıkları para haram olsun başka bir şey demiyorum 😑
Nazlierdemir Busra_lena bebeğimiz hakkında bişey ogrenemedikten sonra neden gidiyoruz ki ben bugün kndimi damızlık inek gibi hissettim sayesinde
Withbaby Bende başından beri devlet takipliyim kalabalık olduğu için genelde çok hızlı girip çıkmak zorunda kalıyorum muayeneye özel bir ilgi göremiyor tabi insan bunu bilerek gidiyorum şükür doktorum iyi herhangi bir sorun yaşamadım hiç 38+2 olduk☺️