Devlet hastanelerinde iyi doktora denk gelmek resmen şans işi. Hele istanbul gibi büyük şehirlerde daha düşük şansın var demek. Benim doktorum çok iyi çok şükür. Yanındaki sekreteri doktordan bin kat daha havalı, ters ters konuşan biri. Onuda görmezden geliyorum artık.