Serapcemre Mavisinannesi2 yok ben de o uyumadan yapıyorm beraber uyuyoruz yoksa akşam yemeğine geç kalıyorm ve uyandıgımda cok aç uyanmış oluyorm öğlenden yapmak daha iyi
Mavisinannesi2 Serapcemre bizimkiler beklemiş yemek sevmiyor mecbur yapıp yiyoruz biz yatarkende bişeyler atıştırıyoruz☺️