Mavisinannesi2 Aselsevde evet yukarda söylendi düşünme aşamasındayım ama kıymasız çünkü kıyma yiyemiyorum🤩
Aselsevde Mavisinannesi2 ben suan pırasa kavurması yapiyrm evde varsa pirasan onu da yapabilirsin canım kolay oluyor 🥰
Duygu210 Mavisinannesi2 yazdan kalma şişe varsa domates çorbası brokoli salatası prasa köftesi mükemmel oluyor deneyebilirsiniz
Serapcemre Mavisinannesi2 yok yok fasulye pilav var ayran için dedm yaparm die😂ben öğlenden yapıyorm kızım uyunca uyuyorm çünkğ🤣
Mavisinannesi2 Serapcemre valla maşallah size ben uykusuz duramam kızımla uyuyorum uyanınca yapıyorum😂🤭
Serapcemre Mavisinannesi2 yok ben de o uyumadan yapıyorm beraber uyuyoruz yoksa akşam yemeğine geç kalıyorm ve uyandıgımda cok aç uyanmış oluyorm öğlenden yapmak daha iyi