poncikveannesii 38+1 im acelen ne 40 a kadar yolu var diyenlerin ağzına kürekle vurasım geliyor benimde kendimce sebeblerim var activing labordaki yorumlarıda görünce gaza geldim açılmayı çok çabuk ilerletmiş doğum olmuş işe yarar inşallah
Mltmsncn poncikveannesii o videoyu bende deneyeceğim. Bir gelişme olursa yazın lütfen😂 Bende 38+3 teyim😅
Doga_deniz poncikveannesii Bence yapmayın bebek ne kadar kalsa kar kendiliğinden başlamasını bekleseniz belki de bikaç gün sürecek neden acele ediyosunuz ki
iremcannn1907 poncikveannesii bende yaramadı canım ☺️ Çok aktif yaptım 2 hafta kadar, 41. Haftada sancılarım geldi sıfır açılmayla sezaryen oldum mecburi
Mihriballim poncikveannesii valla şimdi yine yaptım ama nasıl bı ağrı sancı vuruyor alt tarafıma koşa koşa her seferinde tuvalete gidiyorum belki nişan falan gelir diye yok 😀😀😀 su 7 dk lik olandan bahsediyoruz demi 3 milyon izlenmesi olan
poncikveannesii Doga_deniz gebelik zehirlenmesi riskim var bi geri çıkıyor bi haftasyla uyumlu çıkıyor karnımda beslenemiyor bile tansiyonm yüklemeye başladı haftası uygun en azından riski olmadan normal yolla doğsun
Gzm23 poncikveannesii canım senlnle zaten konuştuk aynı sorun karo yaşıyoruz hemen hemen bende 36+4 haftalığım 38 haftalık olunca planlı sezeryan istiyorum olmadan kendi gelse keşke o sporu bfnde yapcam 🙏😇😀
Doga_deniz poncikveannesii Anladımm sezaryen istemiyosunuz sanırım. Hayırlısı olsun sağlıkla gelsin minnoş
Aysun1981 poncikveannesii ayyy insallah size yarar 🤪 ben bi daha deneyeyim belki şimdi olur birseyler
Mihriballim poncikveannesii benimki hickiriyor valla hala cikasi yok demekki ama salı günü suni alicam isterse gelmesin 😀😀😀